דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לאיפור עבור עור בעייתי 

מאת    [ 14/07/2014 ]

מילים במאמר: 500   [ נצפה 2167 פעמים ]

העובדה היא שלרוב הנשים יש עור בעייתי. גם המפורסמות וגם לנשים יפות שאתן רואות ברחוב. ההבדל היחידי בינם לבינכם היא שהם מצליחות להתאפר בצורה נכונה ולהסתיר זאת. כל אישה רוצה להשיג מראה איפור מושלם, אך זה אינו דבר קל להשגה, וכמובן שמטרה זו נעשית קשה עוד יותר כאשר עלינו להתמודד עם עור בעייתי, אך זהו עדיין לא משימה בלתי אפשרית.

 

מה זה בכלל המושג עור בעייתי?

עור בעייתי מוגדר כעור לו קיימת רגישות אשר מובחנת על העור כגון: יובש, אדמומיות, עור שומני, אקנה, הפרשות מוגלתיות וכו'. עור בעייתי רגיש מאוד לאיפור ולרוב רק מחריף כתוצאה משימוש בצורה לא נכונה באיפור, כאשר גם תזונה לא בריאה או היגיינה לא מספיקה יכולים להחריף את מצב העור הבעייתי. קרוב לשבעים אחוז מאוכלוסיית הנשים סובלת מעור בעייתי כלשהו, בין אם זה אקנה פשוט או בין אם זה רגישות לחומרים מסוימים בעור. לכן, שימוש נכון באיפור הנו בעל חשיבות גבוהה לנשים אשר סובלות מעור בעייתי.

 

טיפים לטיפול עבור עור בעייתי

לסבול מעור בעייתי הוא לא הדבר הכי נורא בעולם. ישנם הרבה טיפים להתמודד עם עור בעייתי ולדאוג שלא נסבול מתופעות לוואי לא רצויות מהשימוש בתכשירי איפור. הטיפים הם:

  1. לעבור טיפול רפואי מקצועי – הרפואה בשנים האחרונות מתקדמת ביותר וקיימים מספר אפשרויות לטיפול בעור בעייתי, מבחינת הרפואה המערבית. תכניסו את זה טוב טוב לראש, עור בעייתי ניתן לטיפול. גם נולדתם עם עור בעייתי ובמיוחד כאשר קיימות תגובות אלרגיות בעור שהם תוצאה של תפקוד לא נכון. חובה לפנות לרופא עור, תזונאית ורופאה משפחה למציאת טיפול רפואי לטווח ארוך.
  2. כאשר אתן מתאפרות השתמשו אך ורק במוצרי איפור איכותיים, כאלו אשר קיבלו רישיון ממשרד הבריאות. בחנו את התווית של מוצרי האיפור שאתן קונות ובחנו האם הם עומדים בכל הדרישות והתקנים, האם הם מתאימים לסוג עור בעייתי והאם הם לא מכילים חומר שאתן יודעות שאליו אתן רגישות. אתן גם יכולות לקראו ביקורות באינטרנט על היצרן או תכשיר האיפור הספציפי. לאחר שהשתחלתם להשתמש בקבע במוצר איפור שלא גורם לכן לתגובה אלרגית התמידו איתו ואל תתנסו יותר מיד.
  3. להשתמש במוצרי איפור המבוססים על אבקה ולא נוזל (מים). איפור על בסיס אבקה לא נספג בעור ויוצר פחות בעייתיות באזורים הרגישים וגם הרבה יותר קל להסירו במהירות וביעילות.
  4. עור בעייתי היא תופעה הולכת וגדלה והביקוש למוצרי איפור אשר גם מאפשרים איפור אך גם יותר סטריליים ופחות בעלי נטייה לגרור תגובות אלרגיות מתפתח בכל שנה. בדקו וקראו על מוצרי איפור שמותאמים במיוחד לנשים בעלות עור בעייתי ובדקו את אותם מוצרי איפור.
  5. הקפידו לנקות את האיפור לפני השינה. ללכת לישון עם איפור פוגע בעור. ומכיוון שלכם כבר יש עור בעייתי אין טעם לעשות מעשים שיחריפו עוד יותר את מצב העור. חובה לבצע הסרת איפור בצורה מלאה עם התכשירים הנכונים.
  6. לכו ועברו קורס איפור בצפון. אם את מעוניינת לדעת יותר על טכניקות שונות לטיפול בעור בעייתי ועל סוגי המוצרים המתאימים תמיד אפשר להירשם לקורס איפור שילמד אתכן עוד טכניקות.

 

זכרו שעור בעייתי הוא לא סוף העולם. פעלו לפי הטיפים הללו ואנו מבטיחים שעור בעייתי לא יהיה הבעיה שלכן.

הכותב הנו בעל ניסיון עשיר של 10 שנים בתחום האיפור והפקות האופנה והטלוויזיה.
איציק צורי הנו מדריך קורס איפור בצפון ובעלי קומפלקס הלימודים למקצועות היופי - איציק צורי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב